Sadler 34
Verkocht
Algemene details van de Sadler 34
10.6 m x 3.3 m x 1.78 m
1990
Polyester
Volvo Penta 2003 27pk
Zeiljacht
Nederland
Referentienummer | 194922 |
Referentie | Sold |
Categorie | Zeiljacht |
Merk | Sadler |
Model | 34 |
Scheepsnaam | Bring it On |
Land | Nederland |
Boottype | Zeilboot |
Bouwjaar | 1990 |
Rompmateriaal | Polyester |
Accountmanager | Dick Schmeinck 088 - 250 2502 |
Motorisatie kort | Volvo Penta 2003 27pk |
Website makelaar | https://esailing.nl/ |
Lengte | 1060 cm |
Breedte | 330 cm |
Diepgang | 178 cm |
Ligplaats
Over de Sadler 34
Sadler 34
Elegante klassieker met mooie sierlijke lijnen. Een zeiljacht om echt de wereld zeeën te bevaren. Dit type heeft zich in de loop der jaren hierin goed bewezen. Als een echt zeewaardig jacht met goede zeil kwaliteiten, sterke constructie, goed polyesterwerk en een diepe kuip. Dit jacht heeft veel lichtinval en een uitgekiend interieur. De huidige eigenaar heeft het jacht in een optimale conditie gebracht en veel investeringen gedaan. Kortom, een jacht om direct mee te vertrekken!
Algemeen:
Naam schip Bring it On, lengte 10,60 m, breedte 3,30 m, diepte 1,78 m, bouwjaar 1990, bouwnummer 229, bouw en afbouw casco Sadler Yachts, ontwerper David & Martin Sadler, rondspant, vinkiel, bouwmateriaal polyester, kajuitopbouw polyester, uitvoering dek polyester, waterverplaatsing 5800 kg, ballast 2268 kg, besturing helmstok, betimmering binnen hout, materiaal ramen glas, 6 slaapplaatsen (3 vast/3 extra), 2 hutten, stahoogte salon 1.90 m, bedlengte voor 2.10 m., bedlengte langsbank 2.00 m. en bedlengte achter 1.80 m., ankerlijn met ketting, zwemtrap, buiskap, reddingsboei, 2 x brandblusser, lenspomp handmatig en elektrisch, Epirb 4 reddingsvesten. De romp is professioneel gepoetst.
Motor:
Volvo Penta 2003 27 PK diesel, bouwjaar 1990, bouwnummer 2300047517, verbruik 1,5/2 liter per uur, 2-bladsschroef vast, directe koeling, overbrenging schroefas, rvs dieseltank 112 liter en brandstofniveaumeter. Revisie oktober 2018 en laatste beurt in juli 2021. Na revisie circa 50 draaiuren.
Tuigage:
Doorvaarhoogte circa 15 meter, sloep tuigage, aluminium rondhouten, grootzeil, rolfok, Genua, High Aspect, spinnaker( Cruising Chute), materiaal verstaging RVS, 4 lieren (2 selftailing), lieren zijn in 2021 schoongemaakt en gesmeerd en de Furlex is in 2020 schoongemaakt en gesmeerd.
Navigatie en apparatuur:
1 x startaccu/2 x huishoud (2021), 12V, walstroom 220V, ampèremeter, kompas 2 x schot/ 1 x digitaal, dieptemeter/log/windset (Raymarine 170), GPS Furuno, maifoon Raymaine/handheld (DSC), AIS, stuurautomaat (Simrad TD 30), navigatieverlichting led 2018, Raymarine 170/schotkompassen dienen nog gekalibreerd te worden.
Gas en water:
Watertank 200 liter, waterdruksysteem elektrisch, warm water middels boiler, toilet handmatig, douche binnen, koelkast 2021, vriesvak, 2 pits kooktoestel (gas), oven en gasbun met afvoer.
Overig:
Antifouling, International juni 2021
Zeereling vervangen in 2021
Toiletpomp onderhoud/vervangen rubbers 2021
Gasslangen en drukregelaar vervangen in 2021
Epirb/Handheld marifoon voorzien van Atis/MMSI. Atis/MMSI kunnen worden overgenomen
door nieuwe eigenaar via agentschap telecom
Reddingsvesten zijn nieuw, keuring verlopen, 3 gaspatronen dienen te worden vervangen
Overloop voorzien van nieuwe kogels/lijnen
Ramen opnieuw gekit en geplaatst voorjaar 2021
Marifoonkabel/verlichtingskabels in mast vervangen
Top/deklicht vervangen voor led
Alle verlichting binnen voorzien van led
Bilgepomp juli 2021 (inclusief vlotter)
Usb 12 volt aansluiting aan dek
Disclaimer:
Gegevens worden verstrekt naar beste eer en geweten, echter eSailing is niet aansprakelijk voor de kwaliteit en/of de omschrijving van het vaartuig.